среда, 15 января 2014 г.

ԻՄ ՍԵՐԵՐԸ

- Ամենից շատ ո՞ւմ ես սիրում դու, ասա՝, հանելուկ- մարդ, հո՞րդ, քրո՞ջդ, թե՞ եղբորդ:
- Բարեկամների՞դ:
Բարեկամ ասելով հասկանում եմ ինձ հարազատ մարդկանց ու կարծում եմ, որ սխալ կլինի չսիրել քեզ հարազատ մարդկանց:
- Հայրենի՞քդ:
Հայրենիք ասելով հասկանում եմ այն երկիրը, որտեղ ծնվել  և ապրում ես , բայց կարող ես նաև ապրել ուրիշ երկրում, բայց միևնույն է բոլորն էլ ունեն ազգության. օրինակ հայերի հայրենիքը Հայաստանն է և միևնույնն է թե որ երկրի քաղաքացի ես:
- Գեղեցի՞կը:
Գեղեցիկ կարող է լինել մարդը,  բնությանը և այլն. դրա պատճառով ես չեմ կարող բնութագրել :
- Ոսկի՞ն:
Այդպիսի մարդ չկա աշխարհում, որին պետք չլինի փող. մարդ կարող է չսիրել փողը, բայց բոլորին էլ պետք է:
-Հապա ի՞նչն ես սիրում դու, արտասովոր օտարական:
Ես ամենաշատը սիրում եմ կյանքը, որովհետև եթե մարդ մահանա, ապա ամեն ինչ կդադարի նրա համար գոյության ունենալ:



Комментариев нет:

Отправить комментарий