среда, 15 января 2014 г.

Пауло Коэльо

Если человек действительно чего-то захочет, то вся Вселенная будет способствовать тому, чтобы его желание сбылось.
Եթե մարդ իսկապես ինչ որ բան ուզում է ապա տիեզերքը կնպաստի նրան որ նրա ցանկությունը իրականանա:
Если тебя выписали из сумасшедшего дома, это еще не значит, что тебя вылечили. Просто ты стал как все.
Եթե քեզ դուրս են գրել հոգեբուժարանից դա դեռ չի նշանակում որ դու բուժվել ես : Ուղակի դւ դարձել ես ինչպես մնացածը:
В конце всё обязательно должно быть хорошо. Если что-то плохо — значит, это ещё не конец…
Վերջում ամեն ինչ պետք է լավ լինի : Եթե ինչ որ բան վատ է ուրեմն դա վերջը չէ:
Чтобы жить полной жизнью, надо находиться в постоянном движении,и только тогда один день будет непохож на другой.
Որպեսզի լիարժեք կյանքով ապրել պետք է գտնվել մշտական շարժման մեջ և միայն մի օրը նման չլինի մնացացին :
На свете нет ничего совершенно ошибочного. Даже сломанные часы дважды в сутки показывают точное время.
Չկա ոչինչ ամբողջությամբ սխալ. Նույնիսկ կոտրված ժամացույցը երկու օր ցույց է տալիս ճշգրիտ ժամանակը.
Если я буду совершать именно те поступки, которых ждут от меня люди,я попаду к ним в рабство.
Եթե ես անեմ հատկապես այն արարքները որոնք մարդիկ ինդձանից սպասում են ապա ես իրենց մոտ ստրկության կնկնեմ
Если я часть твоей судьбы, то когда-нибудь ты вернешься ко мне…
Եթե ես քո ճակատագրի մի մասն եմ ապա դու հետ կգաս իմ մոմ
Сколько же я потеряла из-за того, что боялась потерь!!!
Ինչքան ես կորցրեցի նրա պատճառով որ վախենում էի կորցնել

Комментариев нет:

Отправить комментарий